22 Haziran 2014 Pazar

Marmaris Marmaris Marmaris.

-Merhaba x nasılsın?
+merhaba haluk sen nasılsın?
-.....
+......
- nerdesin ? ne zaman görüşebiliriz?
+ marmaristeyim ben şimdi! 
-Tamam gelince haberleşiriz.

*merhaba y nerdesin?
-Marmarisdeyim haluk.
/merhaba z marmariste misin? 
-nerden bildin!
herkes orada nasıl bilmeyeyim. 
Herkes tutturmuş bi marmaris gidiyor. Ve bahsediyor. Naçizane ben de kendi maceram'dan bahsetmek istiyorum. Ben ve arkadaşlarımla beraber iş için de olsa 10 günlük tatile gitmiştik oraya. ( Aslında sürgün olacaktı fakat hakkımızı hukuksal yolla aramaya çalışınca tatil oldu ) 10 gün boyunca oldukça eğlenmiştim ben kendi adıma. En güzeli ise telefonumun telef olduğu nimara mağrası seyahati idi. 
Alper abi , veli , özgür abi , mustafa abi ve ben 5 kişi bisiklet kiralayıp ( bisikletçi astsubay olunca işler kolaylaştı) 15 km uzaklıktaki nimara mağrasına yola çıktık.
Nimara mağrasına giderken (Based on true story) 

15 km engebelli yoldan sonra nimara mağrasına ulaştık. Yolda bir ara geride kaldım. Ve sapana geldiğimde orada bulunan turistlere nereye gittiklerini sordum anlamadılar. İngilizce sordum mal mal baktılar. En sonunda tarzanca anlattım. Anladılar. Sizin gibi turistin diyerek arkadaşlara yetiştim.
nimara mağrası girişi.
Dönüşte yaklaşık 4-5 km arasında bir yokuş çıkıyorsunuz. Marmarise ulaşacağınız son yokuş. Bilenler bilir. Orada bir çöp kamyonu peydah oldu. Biz onu geçiyoruz sonra o bizi geçip çöp alıyordu. Sonra biz onu tekrar geçiyorduk. Derken içinde telefonumun da olduğu poşet düştü. Hah dedim galiba bozuldu. Arkamdan gelen çöp kamyonu işte o kuşkuyu ortadan kaldıracak sesi çıkarttırdı.Döndüm ve telefonu aldığımda harap halde idi. 
İşte bu telefonun hiç çalışmadığını düşünün. ( Resim temsilidir.) 
Otele vardık. Serin bir duj dan sonra dinlendim. Telefoncuya gittiğimde
-Usta bunun durumu nedir?
+abi sadece ekran 200 Tl değişmesi
-(telefon 400 Tl zaten . Neyse değiştirme vakti gelmiş demek. zaten ram hafızası yeterli değildi iyi oldu benim için. ) Tamam usta kalsın.
Giderken barışı gördüm. Durumu anlattım. 
+ abi sen elektronikçi değil misin? Aç kendin tamir et.
- Uğraşmak istemiyorum dedim ama aklıma gelmemişti bu çözüm. Hemen hırdavatçı bulup gerekli malzemeleri temin ettikten sonra başladım bir taraftan da sahibinden.com dan benzer ekrana bakıyordum. Meğer ekran 120 tl imiş, ki söküp takması o kadar zor olmayan bir ekran imiş. Velhasıl kelam; telefon çalışmadı ve ben telefonsuz 8 gün daha kafa dinledim. Her yerini gezdim. Turistlerle muhabbet edildi. Ve son arkadaş; 
-haluk marmaris'e gidelim mi?
+ne marmarismiş arkadaş?!!!
- Gitmiyor muyuz?
+ gelecek hafta gidelim. İzine denk getiririz.
- Harikasın.
+ Aynı kabiledeniz nede olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder